Na obranu p. Daňa by som poznamenal, že tu ide do popredia verejný záujem a nie ochrana jednotlivca, ...

Na obranu p. Daňa by som poznamenal, že tu ide do popredia verejný záujem a nie ochrana jednotlivca, teda daňového úradníka. Podstata toho, čo tu je zobrazené je poukázať, ako sa správajú jednotliví zamestnanci správcu dane. Nevedia komunikovať, niektorí kričia, sú drzí, prenášajú svoje povinnosti na plecia daňového subjektu. Je to hrozné. S takým správaním by mimo slovenska sa v práci neohrali ani 5 minút. Treba už konečne zrovnoprávniť pomyselné postavenie lekárov či úradníkov. Ich profesie sú služby a majú služiť, nemajú sa cítiť a konať nadradene. Kto videl, aby sluha rozkazoval pánovi. Úradníkov si môžme vážiť, ale oni musia každého občana rešpekovať a za dane čo platí mu poskytnúť maximálny servis - inak nech idú preč zo svojich miest, lenivci.

Date:

Forum id: 502685

Sysoon Forum No: 502685, Author: Martin Kovac.

Napíš komentár Pravidlá pre komentáre

└─ aby si pridal komentár.

Názory a komentáre

Show Facebook comments